دل من

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

مچاله کن....

بشکن...

بند بزن...

خط بزن...

خلاصه راحت باش..

ارث پدرت که نیست دل تنهای منه....



نظرات شما عزیزان:

اناهیتا
ساعت23:26---29 مهر 1391
با اسم aلینک کن مرسی حتما بازم بیا سربزن بای بای بای بای

اناهیتا
ساعت23:26---29 مهر 1391
با اسم aلینک کن مرسی حتما بازم بیا سربزن بای بای بای بای

ن-ر
ساعت8:38---7 مهر 1391
سلام آفرین بر شما وبر تلاش وکوششتان در نوشتن این مطالب .اگر به من هم سری بزنید ونظری بگذاری ممنونم

مرگ شبانه میخزد نفس زنان به بام من

تمام شد تمام شد حیات ناتمام من

سرشک عشق سنگ شد به دیده وفای من

چه سرنوشت ظالمی خدای من خدای من


hasti
ساعت23:49---6 مهر 1391
سلام اپم زود بیا///اره سلیقش خوبه مال پویانه

رویا
ساعت22:14---6 مهر 1391
خیلی قشنگ بود مطللبت مرسی عشقم

امیرعلی
ساعت22:12---6 مهر 1391
سلام سحر خانوم گل چطوری بامعرفت اپم زود بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 5 / 7 / 1391برچسب:,ساعت 14:1 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa